ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 97/14, 94/17, 95/18 и 157/20), члана 9 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места („Службени гласник РС“, бр. 2/2019 и 67/2021) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-732/2022 од 31. јануара 2022. године, Комесаријат за избеглице и миграције оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се раднa местa попуњавају: Комесаријат за избеглице и миграције, 11070 Нови Београд, Народних хероја 4.
II Место рада: Нови Београд, Народних хероја 4.
III Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за студијско-аналитичке послове, у звању саветник
у Групи за нестала лица на простору АП КиМ, у Одељењу за нестала лица, у Комесаријату за избеглице и миграције
1 извршилац
Опис радног места: Припрема податке, информације и документацију у вези решавања питања несталих лица на простору АП КиМ; прикупља, уређује и припрема податке неопходне за израду анализа и извештаја из делокруга Групе; сарађује са надлежним државним органима и организацијама, надлежним телима за трежење несталих лица, као и међународним организацијама који се баве решавањем проблематике несталих лица; врши припрему, обраду и унос информација, података и докумената у базу података несталих лица и службене евиденције несталих лица; врши претраживање и припрема извештаје из базе података несталих лица; учествује у изради извештаја о раду Комисије који се достављају Влади и надлежном Одбору; присуствује теренским проверама локација масовних гробница и појединачних гробних места, ексхумацијама, реексхумацијама, обдукцијама, идентификацијама и примопредајама посмртних остатака несталих лица, као и организује узимање и дистрибуцију узорака за ДНК анализу уколико је потребно; сарађује са породицама и удружењима породица несталих лица; обавља и друге сродне послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру oбразовно научног поља друштвено-хуманистичких наука или из научне, односно стручне области техничко-технолошких наука, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компентеције за рад на радном месту.
2. Радно место за подршку студијско-аналитичким пословима, у звању млађи саветник
у Групи за нестала лица на простору АП КиМ, у Одељењу за нестала лица, у Комесаријату за избеглице и миграције
1 извршилац
Опис радног места: Прикупља податке, информације и документацију у вези решавања питања несталих лица на простору АП КиМ; учествује у припреми нацрта пројеката, пратеће докуметације и припреми извештаја, информација и презентација у вези са пројектима; учествује у припреми извештаја и других материјала којима се информишу надлежни органи и јавност о стању у области несталих лица; учествује у изради извештаја о раду Комисије који се достављају Влади и надлежном Одбору; припрема материјал, одржава и унапређује интернет презентацију Комисије; сарађује са надлежним државним органима и организацијама, надлежним телима за трежење несталих лица, као и међународним организацијама који се баве решавањем проблематике несталих лица; прикупља податаке о несталим лицима, масовним гробницама и појединачним гробним местима и по потреби присуствује теренским проверама локација масовних гробница и појединачних гробних места, ексхумацијама, реексхумацијама, обдукцијама, идентификацијама и примопредајама посмртних остатака несталих лица, као и организује узимање и дистрибуцију узорака за ДНК анализу; сарађује са породицама и удружењима породица несталих лица; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру oбразовно научног поља друштвено-хуманистичких наука, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање једну годину радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима, као и потребне компентеције за рад на радном месту.
3. Радно место за студијско-аналитичке послове, у звању саветник
у Групи за нестала лица на територији бивше СФРЈ, у Одељењу за нестала лица, у Комесаријату за избеглице и миграције
1 извршилац
Опис радног места: Припрема податке, информације и документацију у вези решавања проблематике несталих лица на територији бивше СФРЈ; прикупља, уређује и припрема податке неопходне за израду анализа и извештаја из делокруга Групе; сарађује са надлежним државним органима и организацијама, надлежним телима за трежење несталих лица, као и међународним организацијама који се баве решавањем проблематике несталих лица; врши припрему, обраду и унос информација, података и докумената у базу података несталих лица и службене евиденције несталих лица; врши претраживање и припрема извештаје из базе података несталих лица; учествује у изради извештаја о раду Комисије који се достављају Влади и надлежном Одбору; присуствује теренским проверама локација масовних гробница и појединачних гробних места, ексхумацијама, реексхумацијама, обдукцијама, идентификацијама и примопредајама посмртних остатака несталих лица, као и организује узимање и дистрибуцију узорака за ДНК анализу уколико је потребно; сарађује са породицама и удружењима породица несталих лица; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру oбразовно научног поља друштвено-хуманистичких наука или из научне, односно стручне области техничко-технолошких наука, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама,односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компентеције за рад на радном месту.
4. Радно место за подршку студијско-аналитичким пословима, у звању млађи саветник
у Групи за нестала лица на територији бивше СФРЈ, у Одељењу за нестала лица, у Комесаријату за избеглице и миграције
1 извршилац
Опис радног места: Прикупља податке, информације и документацију у вези решавања питања несталих лица на територији бивше СФРЈ; учествује у припреми нацрта пројеката, пратеће докуметације и припреми извештаја, информација и презентација у вези са пројектима; припрема материјал, одржава и унапређује интернет презентацију Комисије; учествује у припреми извештаја и других материјала којима се информишу надлежни органи и јавност о стању у области несталих лица; учествује у изради извештаја о раду Комисије који се достављају Влади и надлежном Одбору; сарађује са надлежним државним органима и организацијама, надлежним телима за трежење несталих лица, као и међународним организацијама који се баве решавањем проблематике несталих лица; прикупља податаке о несталим лицима, масовним гробницама и појединачним гробним местима и по потреби присуствује теренским проверама локација масовних гробница и појединачних гробних места, ексхумацијама, реексхумацијама, обдукцијама, идентификацијама и примопредајама посмртних остатака несталих лица, као и организује узимање и дистрибуцију узорака за ДНК анализу; сарађује са породицама и удружењима породица несталих лица; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру oбразовно научног поља друштвено-хуманистичких наука, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање једну годину радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима, као и потребне компентеције за рад на радном месту.
IV Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
У изборном поступку проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције, и то:
- организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писано);
- дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
- пословна комуникација - провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменостˮ (поседовањe знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларне калкулације), ако поседујете одговарајући сертификат, потврду или други писани доказ о поседовању ове компетенције на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције - дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Посебне функционалне компетенције: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
- Посебна функционална компетенција за област рада студијско-аналитичких послова (прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирања доступних информација - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - професионално окружење и прописи из надлежности и организације органа (Закон о управљању миграцијама) - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Споразум између Комисије за нестала лица и Међународне комисије за нестала лица (МКНЛ) о учешћу Комисије у пројекту МКНЛ “База података активних случајева лица несталих услед оружаних сукоба на територији бивше Југославије“) - провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 2:
- Посебна функционална компетенција за област рада студијско-аналитичких послова (прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирања доступних информација - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из надлежности и организације органа (Закон о управљању миграцијама) - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Одлука о образовању Комисије за нестала лица и Пословник о раду Комисије за нестала лица) - провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 3:
- Посебна функционална компетенција за област рада студијско-аналитичких послова (прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирања доступних информација - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - професионално окружење и прописи из надлежности и организације органа (Закон о управљању миграцијама) - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Правилник о садржини и начину вођења јединствене евиденције несталих лица у оружанима сукобима и у вези са оружаним сукобима на простору бивше СФРЈ од 1991. до 1995. године и Аутономне покрајине Косово и Метохија од 1998. до 2000. године и евиденција о ексхумираним, идентификованим и неидентификованим посмртним остацима из појединачних и масовних гробница) - провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 4:
- Посебна функционална компетенција за област рада студијско-аналитичких послова (прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирања доступних информација - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из надлежности и организације органа (Закон о управљању миграцијама) - провераваће се путем симулације (писано).
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Одлука о образовању Комисије за нестала лица и Пословник о раду Комисије за нестала лица) - провераваће се путем симулације (писано).
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција за сва четири радна места могу се наћи на сајту Комесаријата за избеглице и миграције, www.kirs.gov.rs и на сајту Комисије за нестала лица www.kznl.gov.rs.
3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције за радно место 1, 2, 3 и 4 (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа; савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата за сва четири извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - листу „Пословиˮ.
VI Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Комесаријата за избеглице и миграције и у штампаној верзији на писарници Комесаријата за избеглице и миграције, Нови Београд, ул. Народних хероја бр. 4, као и на званичној интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs.
Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је приложен уз текст овог конкурса и који је саставни део Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државном органу („Службени гласник РС“, бр. 2/2019 и 67/2021). (Напомена: моле се кандидати да приликом попуњавања Обрасца пријаве обрате пажњу да су преузели исправан Образац пријаве који се односи на радно место на које желе да конкуришу, односно да у горњем левом углу Обрасца пријаве пише тачан назив органа и радног места на које се конкурише).
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве обавештавају се о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин на који је у пријави назначен за доставу обавештења.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве може се наћи на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку “Образац пријавеˮ.
VII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство). Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Службени гласник РСˮ, број: 18/16 и 95/18 - аутентично тумачење) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту. Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
VIII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на адресу Комесаријата за избеглице и миграције, Народних хероја бр. 4, 11070 Нови Београд.
IX Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 29. августа 2022. године, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компентенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“, Булевар Михајла Пупина 2 (источно крило), 11070 Нови Београд. Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Комисије за нестала лица, у Палати „Србија“, Булевар Михајла Пупина 2 (источно крило), 11070 Нови Београд. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим обрасцима пријава.
X Општи услови за рад на радном месту: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
XI Трајање радног односа: Радни однос се заснива на неодређено време.
XII Лице које је задужено за давање обавештења: Петар Божовић, тел. 011/3129-594 и 011/2857-578.
XIII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом или предају непосредно на писарници Комесаријата за избеглице и миграције, Народних хероја 4, 11070 Нови Београд, са назнаком „За јавни конкурс”.
НАПОМЕНE
Чланом 9 Закона о државним службеницима прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита.
Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.
Државни службеник на пробном раду који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит, полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Кандидати који конкуришу на више радних места подносе појединачне пријаве за свако радно место на које конкуришу.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао комесар Комесаријата за избеглице и миграције.
Овај оглас објављује се на огласној табли и интернет презентацији Комесаријата за избеглице и миграције: www.kirs.gov.rs, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу e-управе, на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати